Zapewniamy usługi instalacyjne z
Pakietem Korzyści GOLD *
Gold to gwarancja profesjonalnych usług, pakiet korzyści oraz ochrona przed ryzykiem i konsekwencjami nieodpowiedniej instalacji.
Potrójna gwarancja: na sprzęt, instalację i okablowanie
Zapewniamy Państwu gwarancje nie tylko na przekazane urządzenia, ale też na osprzęt i okablowanie, które zostało przez nas dostarczone i zainstalowane oraz na usługę montażu.
Instalacja zgodnie z Procedurami Bezpiecznego Montażu
Dla zachowania standardów jakości i jednorodności naszych usług, opracowaliśmy zasady bezpiecznej instalacji urządzeń, uwzględniające przepisy BHP, p-poż i ergonomii pracy. Procedury do wglądu u instalatorów.
Wdrożenie systemu i instruktaż z obsługi sprzętu
Każda instalacja kończy się uruchomieniem systemu, wdrożeniem do eksploatacji i instruktażem z obsługi i funkcjonalności urządzeń.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom oferujemy także dodatkowe, zaawansowane szkolenia z eksploatacji i zastosowania sprzętu, prowadzone przez wykwalifikowanego trenera. Szczegóły u Doradcy Handlowego.
Film szkoleniowy na CD
Jesteśmy świadomi, że podczas pierwszego instruktażu nie będziecie Państwo w stanie przyswoić wszystkich funkcji systemu. Dlatego przygotowaliśmy dla Was płytę CD ze szkoleniem z obsługi wdrażanego sprzętu. W każdym momencie możecie Państwo wrócić do omawianych treści i obejrzeć je dowolną ilość razy.
Wsparcie techniczne - telefoniczne i on-line
Nasi klienci mogą korzystać z wiedzy Doradcy Technicznego telefonicznie, w każdym dniu roboczym od 8 do 16 pod numerem tel. 91/ 488 51 51 lub 600 348 209,
jak również mailowo: serwis@mentorpolska.pl.
Pomocnym rozwiązaniem jest też możliwość zdalnej diagnozy błędów systemu i korekty ustawień parametrów, poprzez system TeamViewer (dotyczy systemów obsługiwanych przez komputer PC).
Elektroniczny system obsługi zgłoszeń serwisowych
Dla Państwa wygody i sprawnej komunikacji wdrożyliśmy elektroniczny system do obsługi działań serwisowych. Zgłoszenie serwisowe należy wprowadzić na stronie:
tutaj >>.
Na podany w zgłoszeniu adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania zgłoszenia i indywidualny numer RMA, na który należy się powoływać w dalszej korespondencji.
Naprawa w miejscu instalacji
Naprawa sprzętu montowanego stacjonarnie lub gabarytowego (tablice interaktywne, monitory, pracownie językowe) odbywa się w siedzibie klienta.
Serwis od drzwi do drzwi
W przypadku zdiagnozowania usterki wymagającej naprawy w serwisie, sprzęt jest przewożony do siedziby serwisu i z powrotem do użytkownika. Wszystkie koszty pokrywa firma Mentor.
Dbamy o środowisko
Otrzymaliśmy certyfikat ISO 14001 i działamy zgodnie z Systemem Zarządzania Środowiskiem.
Dlatego na życzenie klienta odbieramy zużyty sprzęt i przekazujemy do utylizacji.
Dbając o minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko oferujemy także odbiór opakowań i odpadów poinstalacyjnych.
Zaufaj profesjonalistom
Od 20 lat projektujemy i produkujemy pracownie językowe Mentor.
Wdrażamy i rozwijamy rozwiązania interaktywne pod marką myBoard.
Dostarczamy niezapomnianych wrażeń na podłodze interaktywnej Smartfloor.
Kreujemy trendy w nowych technologiach i pomagamy wdrażać multimedia w szkołach, biurach, obiektach.
Jesteśmy liderem w sprzedaży projektorów multimedialnych Epson i Canon do edukacji.
Dbając o jakość produktów, wysoki standard obsługi oraz o czyste środowisko pracujemy zgodnie ze standardami ISO 9001 i 14001.
Świadczymy usługi serwisowe i pogwarancyjne w całym kraju w siedzibie klienta.
Nasze doświadczenie pomaga nam zdobyć Państwa zaufanie.
* Dotyczy marek Mentor i myBoard