Deputy

System nagłośnienia i rejestracji obrad ze wspomaganiem głosowania

System naszej produkcji, dedykowany do wspomagania dyskusji i głosowania podczas zebrań i walnych zgromadzeń. Może obsłużyć dowolną liczbę uczestników. Połączenia przewodowe gwarantują stabilność i niezawodność systemu. Atutem tego rozwiązania jest tajność głosowań- bez możliwości ingerencji w wyniki.

Deputy
Charakterystyka systemu:
  • obsługa najważniejszych typów głosowań
  • możliwość konfiguracji kolejki osób zgłaszających się do wypowiedzi, selekcja, ustawianie czasu wypowiedzi
  • dwie kolejki, standardowa i ad-vocem (dedykowane dla urzędów)
  • możliwość nadawania uczestnikom prawa głosu we wszystkich lub wybranych głosowaniach (dedykowane dla uczelni)
  • identyfikacja uczestników za pomocą kart chipowych (z opcją zmiany stanowiska podczas sesji)
  • możliwość sporządzenia list obecności i tworzenia raportów z głosowań jawnych
  • możliwość szybkiego wprowadzania list głosowań przygotowanych wcześniej w pliku Excel oraz archiwizacja przez import do plików pakietu Office
  • cyfrowa rejestracja dźwięku z możliwością ustalenia osoby wypowiadającej się, rozwiązanie usprawniające pracę przy transkrypcji.

 

Zalety:

  • Wysoka klasa, jakość i bogata funkcjonalność systemu
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny prowadzony przez naszą firmę
  • Możliwość konfiguracji i rozbudowy w miarę rosnących potrzeb użytkownika
  • Dostosowanie oprogramowania do wymagań użytkownika, wprowadzenie znaków firmowych, herbu miasta, wyselekcjonowanie i dobranie tylko niezbędnych funkcji
  • Aktualizacje programu w okresie gwarancyjnym są udostępniane nieodpłatnie
  • Kompaktowa budowa pulpitów - nieduża obudowa zawierająca głośnik, kierunkowy mikrofon, klawiaturę oraz czytnik kart elektronicznych

 

Funkcjonalność
Pulpity uczestników realizują następujące funkcje:
  • identyfikacja uczestnika za pomocą karty elektronicznej
  • głosowanie za pomocą 3 przycisków (Tak, Wstrzymał się, Nie)
  • włączenie i wyłączenie swojego mikrofonu,
  • zgłoszenie się do kolejki do dyskusji
  • wbudowany głośnik do pulpitu umożliwia nagłośnienie przemówień
  • wciśnięcie przycisku "mikrofon" aktywuje mikrofon i automatycznie rozłącza głośnik danego delegata w celu zapobiegania sprzężeniom
  • sygnalizacja włączenia mikrofonu
  • sygnalizacja zgłoszenia się do kolejki
  • sygnalizacja zgłoszenia się do kolejki ad vocem
  • sygnalizacja zablokowania pulpitu przez przewodniczącego
  • sygnalizacja początku i końca głosowania
  • włączenie i wyłączenie swojego mikrofonu

 

 

 

Deputy

Pulpit przewodniczącego (Oprogramowanie Deputy, opcja na monitorze dotykowym) umożliwia dwa tryby pracy systemu:

  • z zarządzaniem podstawowym:
    • funkcje systemu dyskusyjnego realizowane bez użycia komputera z programem Deputy
  • i rozszerzonym:
    • wyłączenie mikrofonów wszystkim uczestnikom
    • włączenie, wyłączenie mikrofonu pojedynczego delegata
    • przeprowadzenie głosowania jawnego, imiennego bądź tajnego
    • możliwość głosowania w trybach:
      • tak, nie, wstrzymał się,
      • glosowanie tajne lub jawne
      • z różną wagą głosów, z różną ilością akcji
      • z różnymi uprawnieniami (na sali mogą znajdować się osoby dopuszczone tylko do niektórych głosowań)
      • większość, większość zwykła, większość kwalifikowana
    • wyświetlenie wyników głosowania z pomocą projektora, telewizora (2 oddzielne ekrany, dla przewodniczącego i uczestników)
    • sporządzenie raportu z głosowania
    • archiwizację wyników głosowań w bazach danych
    • współpraca z trzema rodzajami baz danych: Access, MySQL, MS SQL
    • automatyczne sporządzenie i eksport listy uczestników do arkusza Excela
    • ustawienie kolejki przemówień
    • ustawienie automatycznego ograniczenia (lub braku ograniczenia) czasu przemówień delegatów
    • wyświetlanie kolejki oczekujących na głos
    • ustawienie ograniczenia (lub braku ograniczenia) ilości uczestników mogących jednocześnie zabierać głos (opcja)
    • identyfikację użytkownika (przy użyciu kart chipowych)
    • współpraca z panelem dotykowym, przewodniczący udziela głosu delegatom lub ustawia ich kolejność i czas wypowiedzi
    • NOWOŚĆ! cyfrowa rejestracja dźwięku z możliwością ustalenia osoby wypowiadającej się
    • Anonimowość w głosowaniu tajnym: zapewniona jest przez brak archiwizacji stanu poszczególnych kart. Zapamiętywane są tylko sumy głosów.
    • Tajność głosowań – bez możliwości ingerencji w wyniki;


Konfiguracja

Jednostka sterująca

Jednostka sterująca

 

  • wzmacniacz i wyjście dla głośnika (głośników) zewnętrznego, do nagłośnienia sali (20W, 4ohm) (opcja)
  • wejście sterujące RS232 lub USB do podłączenia komputera
  • wejście do sterowania specjalnym pulpitem przewodniczącego (opcja)
  • wyjście do sterowania tablicą świetlną
  • 2 wejścia audio, regulowane, można włączyć np. mikrofony bezprzewodowe
  • wyjście audio, regulowane, można podłączyć np. do nagłośnienia zewnętrznego lub rejestratora dźwięku
  • 4 potencjometry regulacji wzmocnienia
  • 3 linie do podłączenia pulpitów uczestników

Mikroprocesorowy pulpit delegata

Mikroprocesorowy pulpit delegata

 

  • sterowany mikroprocesorem
  • wysokiej jakości kierunkowy mikrofon pojemnościowy na gęsiej szyi
  • głośnik wbudowany w panel czołowy pulpitu;
  • przycisk włączający mikrofon
  • sygnalizacja diodowa:
    • włączenia mikrofonu
    • zablokowania mikrofonu
    • rozpoczęcia głosowania
  • trzy przyciski do głosowania TAK / NIE /Wstrzymał się
  • czytnik kart elektronicznych

Mikroprocesorowy pulpit przewodniczącego

Mikroprocesorowy pulpit przewodniczącego

 

  • sterowany mikroprocesorem
  • wysokiej jakości kierunkowy mikrofon pojemnościowy na gęsiej szyi
  • głośnik wbudowany w panel czołowy pulpitu;
  • przycisk włączający mikrofon
  • sygnalizacja diodowa:
    • włączenia mikrofonu
    • rozpoczęcia głosowania
  • trzy przyciski do głosowania TAK / NIE /Wstrzymał się
  • czytnik kart elektronicznych

Rejestrator ZOOM-H2 (opcja)

	Rejestrator ZOOM-H2

 

Profesjonalny, cyfrowy rejestrator. Idealny do nagrywania i odtwarzania wypowiedzi.

  • 4 wbudowane mikrofony pojemnościowe
  • wysoka jakość rejestrowanego dźwięku
  • wyświetlacz LCD
  • wyposażony w czytnik i kartę SD

Rejestrator cyfrowy DVR-101 (opcja)

Rejestrator cyfrowy DVR-101

 

Cechy produktu:

  • rejestracja bezpośrednio na karcie pamięci SD lub USB
  • umożliwia kopiowanie pamięci masowych
  • nagrywanie w popularnym formacie MP3
  • odtwarzanie w formacie MP3, WMA
  • akceptuje pamięci USB i karty SD o pojemności od 128MB do 16G a także karty SDHC
  • funkcja użyteczna przy nauczaniu języka- wielokrotne odtwarzanie danego fragmentu audycji
  • ustawiane parametry zapisu 128Kbps/192Kbps 44,1KHz
  • posiada złącze RS-232
  • obsługa urządzenia również z pilota

 

Prosty w użyciu:

  • aby nagrać plik audio w danym folderze wystarczy wybrać „REC”
  • kopiowanie danych z pamięci USB lub karty SD bezpośrednio do wybranego folderu poprzez wybór klawisza „CPY”
  • usuwanie aktualnie odtwarzanego pliku
  • może kopiować pojedyncze utwory, wiele plików lub cały folder
Specyfikacja

System konferencyjny powinien umożliwiać pracę w dwóch trybach – z wykorzystaniem i bez wykorzystania komputera.

  • Realizuje funkcje dostępne bez wykorzystania komputera:
    • podstawowe funkcje systemu dyskusyjnego bez zarządzania, nagłośnienie sali, rejestrację audio na urządzeniach zewnętrznych
  • Realizuje funkcje dostępne z wykorzystaniem komputera:
    • praca w dwóch trybach, z przydzielaniem głosu przez przewodniczącego i samodzielnym włączaniem się do dyskusji.
    • wspomaganie 2 kolejek do przemówień, z indywidualnymi timerami i wyświetlaniem na tablicy
    • automatyczne kończenie przemówienia po przekroczeniu ustawianego czasu
    • indeksowana rejestracja audio dyskusji
    • przeprowadzanie głosowań jawnych i tajnych
    • tajność głosowań – bez możliwości ingerencji w wyniki
    • tworzenie list obecności i raportów z głosowań w formacie PDF i HTML (opcja)
    • obsługa 2 ekranów komputera, ekran zarządzający i tablica.
    • wyświetlenie wyników głosowania z pomocą projektora, ekranu LCD/Plazma (2 oddzielne ekrany - dla przewodniczącego i uczestników)
    • archiwizacja wyników głosowań w bazie danych (Access, MS SQL lub MySQL)
    • identyfikację użytkownika, uprawnień i akcji/udziałów przy użyciu kart elektronicznych
    • rejestracja czasu obecności (zalogowania karty)
    • zapis danych użytkowników na chipowych kartach identyfikacyjnych
    • zapis uprawnień do głosowania na chipowych kartach identyfikacyjnych

 

L.p. nazwa / opis Opis
1 Stanowisko przewodniczącego
(z PC) i jego funkcje
  • wyłączenie wszystkich mikrofonów uczestników
  • włączenie, wyłączenie dowolnego mikrofonu pojedynczego delegata
  • ustawienie dwóch kolejek przemówień, podstawowej i ad vocem
  • ustawienie automatycznego ograniczenia (lub braku ograniczenia) czasu przemówień delegatów
  • wyświetlanie kolejek oczekujących na głos
  • przydzielanie głosu z kolejek
  • współpraca z panelem dotykowym, przewodniczący udziela głosu delegatom lub ustawia ich kolejność i czas wypowiedzi
  • cyfrowa rejestracja dźwięku z indeksacją, możliwość ustalenia (wyszukania) osoby wypowiadającej się według danych zapisanych na karcie, daty
  • anonimowość w głosowaniu tajnym jest zapewniona przez brak archiwizacji stanu kart. Zapamiętywane są tylko sumy głosów.
  • pozostałe funkcje jak uczestnik

możliwość głosowania w trybach:
  • jawnego, imiennego bądź tajnego
  • tak, nie, wstrzymał się,
  • z różną ilością akcji uprawnionych
  • z różnymi uprawnieniami (na sali mogą znajdować się osoby dopuszczone tylko do niektórych głosowań)
  • większość, większość zwykła, większość kwalifikowana
2 Pulpity uczestników i ich funkcje budowa:
  • wysokiej jakości kierunkowy mikrofon pojemnościowy na gęsiej szyi
  • czerwony pierścień na mikrofonie sygnalizujący włączenie
  • głośnik wbudowany w panel czołowy pulpitu
  • przyciski obsługi mikrofonu/kolejek
  • przyciski obsługi głosowań
  • czytnik kart elektronicznych
  • złącze dodatkowych słuchawek (opcja)
  • możliwość podłączenia zestawu mikrofonu bezprzewodowego (opcja)

sygnalizacja:
  • włączenia mikrofonu
  • rozpoczęcia i zakończenia głosowania
  • zgłoszenie się do kolejki do dyskusji
  • zgłoszenie się do kolejki ad vocem

funkcje:
  • identyfikacja uczestnika za pomocą karty elektronicznej
  • głosowanie za pomocą 3 przycisków (Tak, Wstrzymał się, Nie)
  • włączenie i wyłączenie swojego mikrofonu,
  • zgłoszenie się do kolejki do dyskusji
  • zgłoszenie się do kolejki Ad Vocem
  • wbudowany głośnik umożliwiający nagłaśnianie
  • aktywacja mikrofonu rozłącza głośnik danego delegata w celu zapobiegania sprzężeniom
3 Miksująca jednostka Sterująca budowa:
  • możliwość montażu w standardzie RACK 19”
  • wbudowany wzmacniacz (opcja)
  • wyjście dla głośników zewnętrznych, do nagłośnienia sali (co najmniej 20W, przy impedancji 4ohm)(opcja)
  • 2 wejścia audio, regulowane
  • 2 wyjścia audio
  • wejście sterujące RS232 lub USB do komunikacji z komputerem
  • wyjście do sterowania tablicą świetlną
  • 3 wejścia systemowe do podłączenia pulpitów
  • przewód do łączenia pulpitów – skrętka kategorii 5 lub 6
4 wymagania dodatkowe, gwarancja, certyfikaty
  • Gwarancja na system minimum 3 lata.
  • Firma świadcząca usługi serwisowe musi posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta systemu konferencyjnego.
  • Oświadczenie producenta z siedzibą na terenie Polski, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem – oświadczenie dołączyć do oferty.
  • Certyfikat CE na oferowany system – dołączyć do oferty.
  • Celem możliwości porównania parametrów wymaganych z oferowanymi zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych oferowanych produktów.
  • Dostawca wykona instalację systemu w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
5 wymagania dodatkowe – szkolenie
  • Zamawiający wymaga wykonania szkolenia z obsługi i wykorzystania systemu oraz dodatkowego szkolenia w czasie sesji rady.

 

  Jednostka centralna Pulpit uczestnika
Napięcie AC230V/50Hz DC18 - 24V
Moc 25W Głośnik 2W RMS 8ohm
THD + N >107dB 20Hz - 20000Hz <-100dB 1kHz 1W 8ohm
Wymiary 28x40,5x9 cm 10,1x13x4,3 cm
S/N 110dB 87dB
Czułość Wejście audio 75mV Mikrofon 5mV/1kHz
Pasmo 16Hz - 25000Hz Głośnik 50Hz – 16000Hz, mikrofon 50Hz - 16000Hz
Masa netto 4,5kg 650gr
Kolor Czarny Czarny
Instalacja Przewodowa, sterowana z komputera Przewodowa

 

Gwarancja 3 lata na pulpit i centralkę.

Zastrzegamy sobie prawo modyfikacji urządzeń bez uprzedzenia.

Galeria
Realizacje