Klikiem E-KSPERTA: Numer z ogniem

06.08.2019

Klikiem E-KSPERTA: Numer z ogniem

 

Dzieci uwielbiają bawić się wodą - to wiemy wszyscy. A ogniem? A co, jakby mogły trochę podpalić monitor? Dlaczego nie? Na wszystko jest przecież jakaś apka. :-)

Do rzeczy… Przygotowujemy gaśnicę i…

Numer z ogniem polega na tym, że gasisz w aplikacji światło i pochodnią oświetlasz tajemniczy obrazek. Co będzie ukryte w tle? To zależy od Ciebie.

Moje pomysły:

  • obrazek
  • zdjęcie postaci historycznej
  • zrzut ekranu z definicji
  • tekst do zapamiętania
  • krótkie opowiadanie
  • wzór matematyczny
  • i co tylko da się sfotografować!

 

  1. Masz już obrazek? Najlepiej zapisz go na pulpicie. Będzie łatwiej go odnaleźć.
  2. Wchodzimy w link: http://www.classtools.net/education-games-php/lights_out
  3. Wpisujemy tytuł zadania.
  4. Ładujemy obrazek.
  5. Wciskamy żarówkę, aby zgasić światło.
  6. Wybieramy rozmiar pochodni i zabawa gotowa.

 

Klikiem E-KSPERTA: Numer z ogniem

 

  1. Uwaga: jeśli chcesz wrócić do zadania na kolejnej lekcji, zapisz je, wybierając dyskietkę. Zadanie zapisze się na twoim dysku w formie pliku html. Otwórz ten plik z Twojego dysku i skopiuj link. Zapisz link np. na padlecie lub w segregatorku Livebinders, żeby zawsze mieć do niego dostęp.

 

Klikiem E-KSPERTA: Numer z ogniem

 

  1. Sprawdź moje zadanie. Co ukryłam? http://www.classtools.net/widgets/lights_out_6/g2p7o.htm

 

Blog