Pracownie językowe Mentor

Jeżeli pracownia językowa to tylko Mentor!

Użyteczne formy zajęć, ćwiczeń i interakcji stosowane od lat przez lektorów języków obcych, zostały wzbogacone i zaimplementowane przez naszą firmę w elektronicznej pracowni językowej. Wzorując się na doświadczeniach i wypracowanych przez nauczycieli formach pracy z językiem stworzyliśmy doskonałe narzędzie - laboratorium językowe MENTOR, dzisiaj znane i cenione w całym kraju.

Pracownia Mentor to niezastąpione rozwiązanie wspomagające naukę języków obcych w liczebnych klasach. Koncentruje uwagę uczniów, zmusza do skupienia i ćwiczeń. Umożliwia swobodny, głośny trening wymowy przez dialogi, udoskonalające mowę i przełamujące naturalny opór do rozmów w obcym języku. Zastosowanie nowoczesnych urządzeń to efekt zachęty dla uczniów - efektowne zajęcia będą szybciej zapamiętane. Z pracownią językową skuteczność przyswajania nowej wiedzy zwiększa się nawet o kilkadziesiąt procent w stosunku do tradycyjnego nauczania. Pracownie Mentor to gwarancja funkcjonalności, jakości i trwałości.

Referencje

Pracownie językowe - referencje
Pracownie językowe - referencje

Mentor

Mentor

 

Mentor PC2

Mentor PC<sup>2</sup>

 

Mentor PC Pro

Mentor PC Pro

 

Mentor Practice

Mentor Practice

 

Mentor Advanced

Mentor Advanced

 

Meble do pracowni

Meble do pracowni

 

Porównanie pracowni językowych
  Advanced Mentor PC Pro Practice Mentor PC2 Mentor
Możliwości
Główne cechy
Komputer sterujący PC z Windows 10 wbudowany zewnetrzny wbudowany zewnetrzny
Obsługa za pomocą oprogramowanie PC Drag&Drop oprogramowanie PC Drag&Drop oprogramowanie PC przyciski programowe oprogramowanie PC przyciski programowe klawiatura
Sterowanie zdalne z tabletu (Win/Mac/Android)
Maksymalna ilość obsługiwanych stanowisk 32 32 32 32
Wyposażenie opcjonalne ucznia
Indywidualny pulpit ucznia do wyboru do wyboru do wyboru do wyboru
Indywidualny rejestrator dźwieku (u ucznia) opcja (z pulpitem) opcja (z pulpitem) opcja (z pulpitem) opcja (z pulpitem)
Wyposażenie opcjonalne nauczyciela
Monitor dotykowy 19" do wyboru do wyboru do wyboru do wyboru
Bezprzewodowe słuchawki z mikrofonem do wyboru do wyboru do wyboru do wyboru do wyboru
Rejestrator wielościeżkowy (24/48 ścieżek) opcja sprzętowa opcja sprzętowa
Paramerty funkcjonalne
Praca indywidualna / w jednej grupie
Praca w grupach
Praca w parach
Tworzenie dowolnych par
Przycisk zgłoszenia ucznia z pulpitem z pulpitem opcja z pulpitem
Pamięć ustawień własnych nauczyciela i klasy
Załączany/odłączany podsłuch własnego głosu przez uczniów
INDYWIDUALNA regulacja siły głosu uczniów (każdego ucznia oddzielnie)
Wyłączanie słuchawek uczniów
Ilość dowolnie konfigurowanych grup 16 16 2 2 2
Członkowie grup widoczni jednocześnie na pulpicie
Ilość oddzielnych (niesumowanych) wejść audio z możliwością jednoczesnego przekazania do grup 8 8 2 2 2
Włączniki źródeł dźwięku
Regulacja poziomu sygnału źródeł dźwięku
Regulacja siły głosu w słuchawkach nauczyciela
Regulacja poziomu sygnału z wyjścia nagrywania
Rejestracja wybranej konwersacji
Rejestracja wybranego ucznia
Rejestracja jednoczesna wszystkich grup opcja z rejestratorem wielościeżkowym opcja z rejestratorem wielościeżkowym
Rejestracja jednoczesna wszystkich uczniów opcja 2 z rejestratorem wielościeżkowym opcja 2 z rejestratorem wielościeżkowym
Możliwość przekazania mowy nauczyciela na głośniki
Oprogramowanie informuje o wyłączeniu jednostki centralnej
Rozbudowany edytor list uczniów
Import list uczniów z dzienników lub plików
Uaktualnienie oprogramowania przez internet przez internet przez internet przez internet w serwisie
Paramerty techniczne
Współpraca ze słuchawkami profesjonalne lub komputerowe profesjonalne lub komputerowe profesjonalne lub komputerowe profesjonalne lub komputerowe profesjonalne lub komputerowe
Mikroprocesorowe sterowanie
Wbudowany komputer OPS PC z Windows 10
Wbudowane nagłośnienie sali
Procesor DSP - symulacja zakłóceń opcja
Cyfrowa regulacja siły głosu wzmacniacza
Cyfrowa regulacja barwy tonu wzmacniacza
Wejścia audio (jednocześnie do grup) 8 (8) 8 (8) 8 (2) 8 (2) 8 (2)
Wyjścia do nagrywania 2 2 2 2 2
Złącze USB 8 1 8 1 1
Złącze HDMI 2 2
LAN (RJ45)
WIFI
Możliwa rozbudowa
Gwarancja 5 lat 5 lat 5 lat 5 lat 5 lat

Zastosowanie

Dlaczego warto korzystać z pracowni językowej?

2 minuty. Tyle czasu może poświęcić nauczyciel jednemu uczniowi podczas lekcji.

Tradycyjna nauka oparta na wykładzie i ćwiczeniach i zamknięta w ramach 45minut to realia jakie panują w przeciętnej polskiej szkole. Bardzo często praca lektora sprowadza się do odtworzenia nagrania, objaśnienia zasad i przeprowadzeniu kilku ćwiczeń grupowych. Wszyscy uczniowie zajmują się tym samym w tym samym czasie. Czy wszyscy zrozumieją omawiany wątek? Czy percepcja każdego ucznia jest porównywalna? Czy ilość powtórzeń będzie dla wszystkich wystarczająca?

Brak czasu na indywidualizację podczas nauki języka to jeden z ważniejszych problemów.

Pomocą w rozwiązaniu tej kwestii jest Laboratorium językowe - kompletne rozwiązanie do prowadzenia atrakcyjnych i zajmujących lekcji.

 

Czy wiesz, że:
Pracownia to niezastąpione rozwiązanie wspomagające naukę języków obcych w liczebnych klasach. Koncentruje uwagę uczniów, zmusza do skupienia i ćwiczeń. Umożliwia swobodny, głośny trening wymowy przez dialogi, udoskonalające mowę i przełamujące naturalny opór do rozmów w obcym języku. Zastosowanie nowoczesnych urządzeń to efekt zachęty dla uczniów - efektowne zajęcia będą szybciej zapamiętane. Z pracownią językową skuteczność przyswajania nowej wiedzy zwiększa się nawet o kilkadziesiąt procent w stosunku do tradycyjnego nauczania.

Co gwarantuje pracownia językowa?

Maksymalne wykorzystanie czasu lekcyjnego
  • Jednoczesna i indywidualna praca – wszyscy uczniowie mogą jednocześnie głośno powtarzać materiał, nie przeszkadzając innym i nie słysząc kolegów z boku. Przez cała godzinę lekcyjną uczniowie mogą ćwiczyć wymowę równocześnie co daje możliwość maksymalnego wykorzystania czasu lekcyjnego. Jest możliwe dzięki zastosowaniu profesjonalnych słuchawek z mikrofonem, które skutecznie tłumią dźwięki z otoczenia;
  • Praca w parach i grupach – nauczyciel może przeprowadzać ćwiczenia w parach lub grupach. Uczniowie słyszą się tylko w danej parze zadaniowej, nie słysząc dialogów pozostałych par (drugiej grupy). Rozmowa w parze z kolegą przez 45 minut to w konsekwencji wiele godzin rozmów w obcym języku.

Wyższa skuteczność nauczania
  • Podsłuch uczniów – nauczyciel ma możliwość podsłuchu rozmów uczniów we wszystkich trybach pracy (pary, grupy). Funkcja podsłuch pozwala monitorować przebieg, postęp i prawidłowość wykonywanych zadań.
    Dodatkowym, ważnym atutem tej funkcji jest samokontrola uczniów. Uczeń nie wie kiedy jest podsłuchiwany co wywołuje maksymalną koncentrację i staranne wykonywanie ćwiczeń, w efekcie szybsze przyswajanie wiedzy.
  • Korekta błędów – nauczyciel ma również możliwość włączenia się do dyskusji i skorygowania błędów gdyż sam monitoring byłby niewystarczający. Jest to konieczna i niezastąpiona funkcja przy tak samodzielnej formie nauki jaka odbywa się w pracowni.

Ciekawsze, pasjonujące zajęcia
  • Zastosowanie urządzeń – wykorzystanie możliwości urządzeń audiowizualnych w pracowni językowych podwyższa innowacyjność prowadzonych zajęć. Laboratorium współpracuje z radiomagnetofonem, odtwarzaczami CD/DVD, rejestratorami audio, komputerem, tunerem telewizyjnym oraz z tablicą interaktywną. Praca z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu jest ciekawsza i zachęcająca. Uczniowie bardziej się skupiają na lekcji co skutkuje większą uwagą i percepcją wiadomości.
  • Programy językowe – podnoszą poziom merytoryczny prowadzonych zajęć poprzez zastosowanie zróżnicowanego i fachowego materiału. Odpowiednio dobrane programy podnoszą atrakcyjność zajęć. Stają się one absorbujące i są zachętą do dalszego zgłębiania wiedzy.

Poprawny trening obcej wymowy
  • Rejestracja lektorska – nauczyciel ma możliwość nagrania dyskusji danej pary lub grupy uczniów. Może odtworzyć to nagranie uzyskując w ten sposób materiał do prezentacji np. wady wymowy, aby objaśniać zasady korekcji takich błędów.
    Sprzęt do rejestracji zależy od typu pracowni- powszechne są nagrywarki CD/DVD ale również zastosowanie znajdują rejestratory audio, dyktafony albo po prostu komputer.
  • Rejestracja indywidualna – uczeń może nagrać własną wypowiedź lub dialog, pracę w grupie wraz z oryginalną audycją i odsłuchać nagrania np. w domu, celem powtórzenia materiału. Tym sposobem kształci się umiejętności językowe: rozumienie tekstu czytanego i rozumienie ze słuchu.
    W zależności od wyposażenia uczeń może otrzymać do dyspozycji rejestrator audio lub komputer.
    Program MSC Navigator - dwuścieżkowy magnetofon cyfrowy do instalacji na komputerze to mnogość użytecznych funkcji do nauki języka:
    • trener wymowy- na dwóch ścieżkach dźwiękowych zapisywany jest oddzielnie dźwięk oryginalny i głos ucznia. Uczeń ma możliwość dźwiękowego porównania swojego głosu do oryginału jak też porównania graficznego dwóch zapisów, co jasno określa przyczynę błędy wymowy.
  • Podsłuch własny - przy nauce dokładnej wymowy z akcentem niezwykle istotne jest poprawne słyszenie własnego głosu. Funkcja ta nabiera znaczenia podczas pracy w laboratorium- gdzie słuchawki szczelnie zasłaniają uszy lub znacząco zniekształcają własny głos. Aby zapobiec zagłuszaniu własnej mowy stosuje się podsłuch własny, niezbędny do nauki fonetyki.

Realizacje